Haha..BILA HAIWAN ADA FESBUK...NGEEE...

Kalau binatang ada fb, agak-agak begini lah ya komen-komen binatang        tersebut kat STATUS yg mcm kowang selalu post tu…….       


Cicak: Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…

Nyamuk: Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah. ..   

Aedes: Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!            
 
Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, 
gua mau di sembeliiiiihhh! ...

Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”     

Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi    

HAHAHA..MCM2...HEHEHE..
SENYUM LAH...


  

                          






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...