Cara cara ubati RABUN MATA

hai..semalam aku ada post kan pasal penawar rabun kan...tapi tak lengkap..hihi..so..pagi tadi aku cari lagi info2..so..dapatlah aku ketahui cara cara nak buang rabun mata aku ni..so..ustaz ni ada gtahu caranya..hehehe...meh meh..aku kongsikan bersama dengan korang..

boleh lah kita cuba same same yer...


ha... dengarkan ye... kita cuba rawatan ini..mudah mudahan berhasil..

cara - cara nya :

carrot ni kita basuh,kemudian baca ayat 22 surah al-qaf,baca sebanyak 14 kali dan makan mentah..bak kate ustaz ni biarlah kita jadi arnab sekejap..kunyah carrot tu..selepas tu selawat lah dengan selawat syifa 7 kali..

ayat 22 surah qaf :

selawat syifa :

THX READING MY ENTRY..
TERUSKAN BERBLOGGING..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...